Servicedesk

Slimme support bij slimme software

Wij staan altijd voor u klaar

Service staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u vragen over Viper® of andere zaken?  Bel ons of stuur een bericht. Er zijn voldoende mogelijkheden om het maximale uit uw software te halen.

Met passie & trots ontzorgen wij alle klanten van klein tot groot. U bepaalt zelf het service- en continuïteit-niveau. Wij staan voor u klaar.

Mogelijkheden

  • Binnen of buiten kantooruren
  • Support
  • Consultancy
  • RFC / Request For Change
  • Serviceovereenkomst (SLA)
  • Strippenkaart

Gratis support

Werkt u met Viper® in de cloud of op uw eigen netwerk? Ons Support Team staat voor u klaar. Afhankelijk van de vraag en uw serviceniveau zullen wij u binnen de afgesproken tijden helpen. Korte vragen of foutmeldingen worden natuurlijk gratis verholpen.

 

 

SLA / Service Level Agreement

Iedere klant heeft recht op de standaard SLA. Wilt u ook buiten kantooruren support op uw Viper® versie, dan is er een zilver of goud versie beschikbaar.

Vraag naar de mogelijkheden.

RFC / Request For Change

Wilt u iets aangepast hebben in de software?  Op zoek naar persoonlijke ondersteuning in de vorm van consultancy?

Vraag naar de mogelijkheden. Een RFC verzoek kunt u indienen via support.

Strippenkaart

Een handige en voordelige manier voor het betalen van support of RFC’s is het gebruik van een strippenkaart. Hierbij koopt u vooraf een aantal uren / strippen in tegen een aantrekkelijk tarief. U bespaart veel administratie en de doorlooptijd van het in behandeling nemen van uw supportvraag verloopt vele malen efficiënter.

 

 

Wij staan altijd voor u klaar.

Vraag over dienstverlening of Stel uw supportvraag