Service staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u vragen over Viper® of andere zaken? Bel ons of stuur een bericht. Er zijn voldoende mogelijkheden om het maximale uit uw software te halen.
Met passie & trots ontzorgen wij alle klanten van klein tot groot. U bepaalt zelf het service- en continuïteit-niveau. Wij staan voor u klaar.
Werkt u met Viper® in de cloud of op uw eigen netwerk? Ons Support Team staat voor u klaar. Afhankelijk van de vraag en uw serviceniveau zullen wij u binnen de afgesproken tijden helpen. Korte vragen of foutmeldingen worden natuurlijk gratis verholpen.
Iedere klant heeft recht op de standaard SLA. Wilt u ook buiten kantooruren support op uw Viper® versie, dan is er een zilver of goud versie beschikbaar.
Vraag naar de mogelijkheden.
Wilt u iets aangepast hebben in de software? Op zoek naar persoonlijke ondersteuning in de vorm van consultancy?
Vraag naar de mogelijkheden. Een RFC verzoek kunt u indienen via support.
Een handige en voordelige manier voor het betalen van support of RFC’s is het gebruik van een strippenkaart. Hierbij koopt u vooraf een aantal uren / strippen in tegen een aantrekkelijk tarief. U bespaart veel administratie en de doorlooptijd van het in behandeling nemen van uw supportvraag verloopt vele malen efficiënter.