Vele handelingen zoals bevestigen, uitnodigen, overboeken, wachtlijst, herinneren, annuleren, aanwezigheid (presentielijsten), competenties, cijferlijsten, lunchlijsten, resultaten, factureren en certificeren worden slim en efficiënt verwerkt.
Dubbele planningen worden gesignaleerd, e-mail berichten worden na eventuele controle verstuurd, automatisch aanmaken van de juiste taken en meldingen worden bijvoorbeeld weergegeven op het dashboard. Allemaal om u werk uit handen te nemen.
Pas eenvoudig de sjablonen aan, op uw wensen en het systeem ontzorgt u met automatische e-mailberichten aan cursisten, contactpersonen en docenten.
Bekijk het dashboard en zie in één oogopslag de relevante zaken voor uw organisatie. Dit dashboard is eenvoudig in te stellen naar uw wensen.
Leg uw wensen per klant vast in het systeem. Er worden dan (automatische) e-mailberichten aan contactpersonen en/of cursisten gestuurd, afhankelijk van uw klantwensen. Iedere klant wil haar in-company trajecten volgens eigen richtlijnen afgehandeld hebben. U bespaart hierdoor veel tijd.
Stuur uw cursisten (automatisch) een SMS voordat de cursus start. Deze populaire methode zorgt voor een directe communicatie en verhoogt de aanwezigheid.
Stuur eenvoudig presentie- en/of competentielijsten of laat de docenten deze online invullen. Het systeem bewaakt de nog-niet-ingevulde lijsten.
Maak zelf de certificaten voor uw cursisten aan of koppel deze van een externe certificatie instelling (optie). Vervolgens volgt u ze eenvoudig op zodra ze bijna zijn verlopen.
Maak en verstuur eenvoudig uw (online) facturen voor open-inschrijving of in-company trajecten. Optioneel is er de koppeling met de boekhouding. U bespaart veel tijd.
Bij software voor een cursusadministratie denken we aan het klantenbeheer, planning van cursussen (zowel open-inschrijvingen en in-company), plannen van docenten / trainers / locaties / hulpmiddelen / materialen, inschrijven van cursisten (en eventueel betalen via iDeal), communicatie met de contactpersoon / cursist / overige betrokkenen, het facturatie proces, de aanwezigheid of presentielijst verwerking, de competentielijsten, het genereren van een certificaat, het opvolgen en opnieuw inschrijven voor herhalingscursussen, etc.
De software wordt pas slim als er allerlei vooraf gedefinieerde regels ingebouwd zijn, zodat er automatisch e-mail berichten verstuurd worden (denk aan uitnodiging of SMS aan cursist 1 dag tevoren) of dat er automatische signaleren verschijnen (denk aan tijdig go/no-go moment open inschrijving). Ook allerlei klant / bedrijfsspecifieke zaken kunnen worden opgegeven. Het ene bedrijf wil wel dat u direct contact heeft met de cursisten, een ander wil zelf de certificaten intern verstrekken, een ander bedrijf wil verzamelfacturen per dochtermaatschappij. Zodra al deze klantspecifieke regels in de software zijn ingebouwd, zal de cursusadministratie software de gebruikers automatisch helpen en slim zijn.
De software wordt pas echt slim als deze leert van eerdere keuzen. Dit is een vorm van kunstmatige intelligentie, ook wel machine learning genoemd. De volgende generatie cursusadministratie software zal hiermee worden uitgerust.
Benieuwd naar onze software? Vraag dan geheel vrijblijvend een demonstratie aan. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het inplannen van een demonstratie.
Demo aanvragen