Hosting

voor slimme software

Software die het gewoon doet

Onze Viper® online software wordt professioneel gehost in verschillende datacenters (in Nederland). In het geval van een calamiteit schakelen we eenvoudig over naar een ander datacenter.

Doordat we constant onze systemen monitoren houden we grip op de zaak. Vóórdat u een probleem ervaart hebben wij het meestal al opgelost.

U zult het ervaren, software die het gewoon doet.

 

 

Voordelen

  • Monitoring 24/7
  • Datacenters in Nederland
  • Uptime 99,9%
  • Verschillende serviceovereenkomsten (SLA’s)
  • Shared of Dedicated hosting
  • Software die het gewoon doet

Monitoring 24/7

Neem uw rust, want ons Cloud Team bewaakt het gehele server park 24/7. Iedere minuut worden er automatisch essentiële onderdelen gecontroleerd. Iedere week voeren wij handmatige updates en controles uit.

Hierdoor ervaart u zeer weinig problemen en kunnen wij een uptime van 99,9% garanderen, dat overeenkomt met maximaal 10 minuten downtime per week. U en uw klanten & partners kunnen gewoon werken.

 

Datacenters in Nederland

Onze Viper® online software wordt uitsluitend op Nederlandse datacenters geïnstalleerd. Zo heeft u geen last van de buitenlandse wetgeving en is uw data veilig.

Toegang tot uw gegevens kan alleen door geautoriseerde medewerkers van ons. Wilt u meer weten over een bewerkingsovereenkomst, neem dan contact op.

 

 

Dagelijkse backups

Iedere nacht wordt er een backup van uw gegevens gemaakt naar een ander datacenter in Nederland. Er is een retentieperiode van 7 dagen. Dat betekent dat in het geval van een calamiteit uw gegevens van maximaal 7 dagen terug kunnen worden hersteld. Dat is een veilig gevoel.

 

SaaS Escrow

Kies voor een extra veiligheid. Met een escrow-contract heeft u de zekerheid van continuïteit van de hosting en dienstverlening.

In het geval van uitval van 24 uur van onze dienstverlening, kunt u een beroep doen op een derde partij, die zorgt er dan voor dat de servers en dienstverlening gewoon door gaan. Wilt u hierover meer weten, neem dan contact op.

Toch een storing ?

Wij staan altijd voor u klaar. Kies de serviceovereenkomst (SLA) die bij u past. Zo weet u precies wat u van ons kan verwachten.

Meldt een storing via support >

 

 

Heeft u vragen over onze hosting / dienstverlening?

Stel uw vraag